уторак, 29. септембар 2015.

Cao svima i dobrodosli na blog Osnovne skole Aleksa Santic. 

Mozda vam je ovo na prvi pogled nesto novo i nepoznato ali nemojte da se brinete. Ja sam tu, da vam sve pomognem i objasnim.
Blog je jedna drustvena zajednica na kome ja pisem svoje postove, a vi ste citaoci koji mogu reci svoje misljenje u komentarima. 
Necu pisati o nekim skolskim obavestenjima (npr. kad pocinje nastava itd..) za to imate skolski sajt. Ja cu se truditi da vam pisem neke svoja misljenja i dogadjaje u skoli. Bicu objektivna i pisacu iskreno. :) Postovi ce izlaziti nekoliko puta mesecno, sve zavisi od toga koliko imam obaveza oko skole, vannastavnih aktivnosti i mog privatnog bloga. A i naravno od interesantnih ideja.☺ 

Nadam se da ce vam se blog svideti, da cete nastaviti da ga citate, verujte mi lepo cete se zabaviti. 
Imam, jos samo da napomenem da je ovaj blog napravljen u sklopu dogovora sa nastavnicima u skoli, tako da ne radim nista ne zakonito. Hahhaha


Dobro dosli ste svi, sadasnji ucenici, nekadasnji ili buduci.☺

Нема коментара:

Постави коментар